naglowek

o mnie / pl



Witam, mam na imię Ola i jestem młodym architektem. Nie boję się nowych wyzwań, w moim krótkim życiu zawodowym, zajmowałam się różnymi dziedzinami architektury, od architektury wnętrz po wielkie obiekty handlowe i biurowe. Również jestem redaktorem w czołowych serwisach poświęconych architekturze, prowadzę swój własny felieton w jednym z magazynów oraz jestem blogerką. Do tej pory pracowałam w dwóch dużych biurach architektonicznych w Krakowie oraz Warszawie, gdzie wraz z zespołem architektów brałam udział w projektach budowlanych oraz wykonawczych. Przez dwa lata pracowałam w największej w Europie środkowo - wschodniej, korporacji odzieżowej, gdzie współtworzyłam nową markę, a także uczestniczyłam w liftingu dwóch innych.  Następnie koordynowałam i towarzyszyłam w budowie około 60 sklepów w Polsce i za granicą. W 2015 roku skończyłam Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami, co bardzo pomogło mi w pracy nad projektem zmiany wizerunku największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce (dotyczy około 1200 placówek indywidualnych).

Co jeszcze? Ambitna, pracowita i pełna energii ... Nie lubi stać w miejscu, ale kocha się rozwijać i podnosić sobie coraz wyżej poprzeczkę. Stąpa twardo po ziemi, mimo drobnej postawy. Zawsze uśmiechnięta, otwarta, sumienna i odważna - nie boi się nowych wyzwań ... a co najważniejsze: kreuje swoje marzenia za pomocą architektury. To cała ja!

n a d  c z y m  p r a c o w a ł a m?
projekty koncepcyjne / projekty budowlane / projekty wykonawcze
projekty obiektów handlowych i wnętrz sklepów / m.in. CH Bonarka w Krakowie, CH Słoneczna w Radomiu, CH Fokus Park w Jeleniej Górze
współpraca nad wizerunkiem nowej marki SiNSAY - udział w kilku koncepcjach nowego brandu oraz nadzór na budowie salonu wzorcowego
współpraca i częściowe zarządzanie projektem części inwestycji budowlanej wdrażania nowych sztandarów wizerunkowych w PZU S.A.


c o   l u b i e?
wykonywanie projektów koncepcyjnych i ideowych / wykonywanie projektów budowlanych / 
projektowanie graficzne, wykonywanie diagramów, ideogramów, schematów
przekształcanie prostych renderingów w photoshopie (np. ze sketchup'a do psd)
proste projektowanie w HTML i CSS
ogólne zainteresowanie User Experience Design